First aid kit- sailor song

''It was easier when I knew nothing of what I'd missed
You're so happy I can see it and that's the worst part of it
So let her take you out on sea
I will wave to you from the harbor oh little silly me''


Usch, så frukansvärt kär är jag.

Vi träffades i lördags, han sa först hej, men jag svarade inte.. jag bara stirrade ner på skorna. Då ropade han och sa hej ännu högre, jag svarade, kollade upp och smälte.
Vi var på samma ställe i 9 timmar. Vi satt och pratade en helt del, han liksom kom fram eller tittade in i mina ögon när jag glodde på det finaste jag någonsin sett.  Jag är så kär att jag vill dö. Jag vill bara vara med honom! åhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0